Friday, March 13, 2009

LCHF pa bilresa

Ett litet medellande. Vill bara beratta att vart bredband har funkat valdigt sporadiskt sista veckan, super irriterande och jattestressande da jag jobbar online.

I alla fall, om 1timme bar det av till farjan i Harwich. I morgon kor vi genom Danmark, med middagsstopp hos svarmor i Skane och sen vidare till Goteborg for en overnattning. Pa Sondag styr vi kosan mot Salen-fjallen for 1 veckas avkoppling!

Jag erkanner att jag ar lite nervos infor resan, jag ar sa van att vara hemma och ata min mat, att det kanns lite jobbigt, faktiskt, men, men. Jag har spanat in lite internetcafeer uppe i Salen, sa jag hoppas att jag kan komma online under veckan som kommer. Det ska bli SAAA kul att handla pa ICA igen. ;) *hoppar upp och ner av gladje, eller na, det gor jag faktiskt inte for jag var korkad nog att stracka mig i benet precis nar jag passade *har inte vagat mola i mig magnesium nar vi ska aka i bilen, haha jaja vilken tant jag blivit!!! Naturligtvis ska jag ta med mig min elfilt ocksa.. ;) *

No comments: