Thursday, October 2, 2008

Jag ska inte äta choklad, jag ska..

choklad

..inte äta choklad, jag ska inte äta choklad...

Än så länge har inte en smula kommit över mina läppar och så ska det förbli den här dagen. Hur 17 hamnade jag i chokladträsket *igen, ska väl tilläggas..*? Det som gick så bra att bara ta nån bit då och då. Inget sug, eller nåt...För mycket flytt, för lite sömn, fel tid i månaden och sjuka barn.

*fortsätter* Jag ska inte äta choklad, jag ska inte äta choklad...

Kokar just nu ägg.

Uppdatering: Jaa, jaaa, jaaaa!! Jag klarade det. Ingen choklad! Har ätit 1 Finncrisp med smör, kaffe med grädde i till frukost. 3 ägg med smör till lunch. 1 tallrik 10% yogurt med grädde i (inget annat, hittade inte ens kanelen och jag var desperat!) och nu ska vi äta någon rökt fisk med citronmajonäs och små crabfish-räk-grejer till och smörstekt sparris med smält ost på.

No comments: