Sunday, May 18, 2008

Decaf


Idag provade jag koffeinfritt kaffe. Jag måste erkänna att jag tyckt att det varit tämligen menlöst tidigare, då jag ALLTID behövt pigga upp mig. Men sen 2veckor tillbaka blir jag hispig av kaffe, så imorse blev det en kopp decaf med grädde.

Tyckte inte att det smakade annorlunda, mer än att det var en blend och inte mörkrostat som jag vanligtvis dricker.

På förmiddagen var jag så trött att jag inte kunde tänka, men på eftermiddagen och kvällen har jag varit behagligt pigg och inte hispig.

Dagens mat:
9.30 (ja vet, mycket sovmorgnar nuförtiden...lyx!) Koffeinfritt kaffe med en finncrisp, smör och 2 ostskivor.

15.00 2 ägg, ca 10 färska räkor, lite romgoja och västkustsallad. *MMMMMMMM!*

22.00 Världens godaste entrecote med avocadosallad med färsk spenat och bacon.

2 comments:

Anna-Cathrina said...

Kul att läsa din blogg!

Mia said...

Hej!!

Vad gulligt av dig att skriva en kommentar. Jag tycker att det underlättar att "bekräfta" sin dag på kvällen. Och så har det lite med att göra att jag ska våga stå för vad jag gör. ;)

Tack för att du tittar förbi.