Monday, May 12, 2008

Suverän start på veckan



Har haft en riktigt bra dag idag. Maken skulle i och för sig iväg, men 3 dagar själv med barnen känns nästan som en klackspark jämfört med tunga 7 dagar förra veckan.

Maten har funkat för mig och jag har kännt mig lätt och värkfri i kroppen.

Erkänner, jag kunde inte hålla mig, så igår när vi köpte sladden på köpcentret blev det även en våg och idag var det dags att se vad vågen stod på. -3.6kg på 5veckor varav en var väldigt slarvig med godis och pizza... *yippee*

På eftermiddagen åkte jag ner till byn och handlade själv. Ställde bilen en bit bort från affären och gick till filmbutiken och lämnade tillbaka gårdagens film, samt gick och stosade lite på Sia innan jag handlade mat. Allt själv och inte ramlade jag ihop i en hög när jag kom hem. Och INGA värktabletter idag, de GLÖMDE jag av att ta! :)

Dagens mat:

9.30 Kaffe med grädde och en finncrisp med smör och 3 skivor skinka.

14.00 2 rullar med skinka med Boursin-ost emellan och ett halvt ägg. *Aaaaaah, det var GOTT!!*

18.30 Köttfärsrester från igår med creme fraiche och gul paprika.

22.00 1 glas mjölk.

Mycket bra dag! :)

No comments: