Thursday, May 15, 2008

Ytterligare lite ner!

Dagen har gått riktigt bra, den började ypperligt med ytterligare -0.3kg, när jag vägde mig. Helt otroligt vad med viktminskning det var den här veckan. Jag får påminna mig om det, om det står still nästa vecka..

Idag har jag
  • glömt ta värktabletter.
  • t o m glömt ta min numera receptfria cortisonspray för min kroniskt inflammerade och kollapsade bihåla (den kan ju knappast vara inflammerad längre, det känns ju knappt!) Idag kom första tanken på att jag kanske inte ens behöver operera?
  • spelade fotboll med barnen idag (när hände det sist????)
Maten har sett ut så här:

8.00 1 kaffekopp med fil.
11.30 1 skvätt kaffe med mycket grädde. 1 Finncrisp med rikligt med smör på, 2 skivor skinka och 2 skivor hushållsost.
15.00 Kyckling med currysås gjort på sky från kycklingen, smör, grädde samt curry.
21.00 3 ägg med smör.

OCH ikväll kommer maken hem. Ska dunsa ner i soffan och se lite Brother's and Sisters innan han kommer, jag borde hinna klämma två avsnitt!

No comments: