Wednesday, July 16, 2008

10 av 11 dagar avklarade...

...och det är inte den här synen som kommer möta maken när han kommer hem i morgon kväll. Huuu vad jag e trött!! Känner mig ungefär lika pigg som en urvriden trasa. Dottern, som vanligtvis sover hela natten, har vaknat av minsta lilla ljud och trott att det är pappa som kommer hem. Var uppe 2 gånger i natt och i morse kände jag mig minst sagt manglad. Fjärde natten i sträck med nattspring.

Har ätit bra i 2 dagar, vågen har inte rört sig en milimeter, men det var väl inte väntat efter veckans viktras. Det blir dejt med min lilla nötbit ikväll också. Känner mig nöjd att jag bytt ut vitlöksosten (salt) mot vanligt smör, inte lika gott men gott i alla fall. Tycker hemskt synd om maken som skulle till Covent Garden och gå ut och äta!

I morgon är han här! (yippey)

No comments: