Monday, July 21, 2008

Mitt LCHF Liv

Helgen har bara flugit förbi, i lördags åkte vi till Lysekil, där maken och barnen gick till Havets Hus och jag fick mig en långpromenad bland de vackra gamla villorna. Ah, det var verkligen behövligt. Det som var extra kul var att det blåste, men var soligt och varmt och utan att ens tänka på det, så traskade jag backe upp och back ner och fick inte det minsta ont i huvudet!! Helt otroligt, som maken sen sa, "Det hade ju vanligtvis räckt med bilresan..". Så det kändes hur skönt som helst.

Efter att ha intagit räkmacka (såklart bara räkorna och majonäsen) med utsikt över vattnet åkte vi hemåt. Söndagen var shoppingdag och idag har bara rusat iväg och likaså maken på eftermiddagen. Så nu är det solokvist fram till fredag förmiddag. Ska nog gå fint, är väldigt trött idag, men har ätit lite lite de senaste dagarna (dock bra). Ser fram emot kvällstimmen när barnen sover och jag får bänka mig med mina nya böcker i soffan.

Jag ska börja med att dejta Den Hemlige Kocken. ;)

Oh, ja just. Jag har nu haft min livs första mens utan en tillstymmelse av huvudvärk eller migrän. *yehoo!* :)

2 comments:

Lillie plein damour said...

Vilka otroligt fina foton du tar gumman! Du har verkligen artistisk fiber!
Puss

Mia said...

*fniss* Du e snäll du, lillie.

kram!

:)