Saturday, July 12, 2008

Tjejhelg



Har spenderat dagen med dottern. En underbart mysig dag, jag kunde se hur bra hon mådde av att få mammas fulla uppmärksamhet.

Matmässigt har det gått jättefint, då dottern (som mig) är sockerkänslig har vi haft en riktig LCHFdag bägge två, så 3ägg till frukost (dottern 2 ägg och mjölk), köttfärs och creme fraiche och 5cm smal gurka. På kvällen blev ägg och smör vid dotterns läggdags och sen åt jag entrecote med creme fraiche.

Mår så otroligt mycket bättre av att ta min allergimedicin på förmiddagen, det är en ren fröjd att gå och lägga sig nuförtiden. :) Sover mycket gott på halv dos.

Igår var jag som en chockad gås som förlorat sin lilla gässling, jag är ju jätteglad att han är hos morfar, det blev bara för mycket för mamma-systemet att maken är borta i 11 dagar och sonen åkte han med. Idag har det dock gått mycket bättre och jag har njutit av min tid med dottern.

-0.1kg idag.

No comments: