Monday, July 14, 2008

On the road again


Foto: Sam Javanrouh

Idag visade vågen på ytterligare -0.5kg och (och igår -0.2kg), så nu bryter jag ny LCHF mark igen! Mår otroligt bra i kroppen, måste knapra magnesium, annars får armarna spader, men sen jag uteslöt salt är kroppen konstant avsvullnad och det är underbart skönt.

Höll mig mätt otroligt länge igår. Från kl. 15-23! Åt en liten (170g ostekt) köttbit igår kväll med smör och även lite 10% yogurt med hallon och ovispad vispgrädde. Somnade hur gott som helst igår kväll. Nu har jag inte längre ågren för att gå och lägga mig när jag tar Neoclaritynen på förmiddagen.

Önskar alla en bra start på veckan!

2 comments:

Larssons said...

you are doing a great job. Must feel great to actually feel great.

Mia said...

You have no idea! Tack för att du tittar förbi. ;)